torsdag 29. oktober 2015

håndskrevet i verk

ny gård
det bobler i mine årer
Ny gård: neste holde plass. plassen er opptatt. eg sitter.
det eneste som nærmer seg er dyp meditasjon. en dyp nervøsitet
Hjerte som banken
Sjelen som vet

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

eg teiner et tein flere ganger. eg holder knappen inne og teinet stopper. eg trykker på den fortere og fortere akkurat som bokstavene vi går. i går etter klokken tolv om natten i dag. reiser eller går eller drar til Jonas. skal pante 57 flasker. tar det på øyemålet. tar det med angsten. det er sikkert bare 32 bokser med øl og en stor pepsi maks flaske 2.50 flaske. for en stund siden var det mye penger i papir. den som kommer ut før du har fått pengene. the mind som bare reiser av sted. det konstante. det evige konstante. mitt fotfeste. frykten for ingenting. jomfruhinnen rundt Bergen som vi vasker. håret er tørt. jeg tenker at eg kan tenne på håret. at det er et kunst prosjekt. med de rette folkene og støtte apparatet rundt meg. apparatet er det rareste. eg har lyst å google det ennå mer. finne ut hvor tid han levde. et nytt vindu. det som ikke knuser før du knuser skjermen. sein. Man blir sein. så sein at det er for tidlig å snu.

Kjærlighet. ikke minst bak dagen i forgårs når vi rengjorde alle teinene og forsnakket oss baklengs med angst og antydninger. når vi lukker øynene er det

ihvertfall

 ikke svart hvitt lengre.

Hvertfall
Hverfall
i hvert fall

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar